love

love

Thursday, July 1, 2010

ain oo ain *geleng kepala*

di satu malam yang hening dtemani zikir2 yang indah, ada 2 orang sedang duduk.Yang sorang ngah buat keje skolah yang sorang lg plak tgk si adik melihat keje skolahnya..

sesi bahasa arab

kakak: ain, maktabatun tu libry kan?

ain: ntah mane ain tau...(sambil berpaling membuat latihan sains nye)

kakak: haa btulla kan..tengok ada gambar libry niiii maktabatun( aku dengan sonoknye )

ain:haaah, ain tau saje je buat buat xtau....(dgn muke selamba)

kakak:?????????

sesi sains:

si kakak sedang melihat lihat keje adiknya

kakak: eh?? cane ain eja elephant ni??

ain:ELEPHANT laaa..

kakak melihat lg kepada buku adiknya yang bertulisan ELIPHANNT kemudian menghala pandangan ke muka adiknye..

ain:btulla ni ain wat..E L E P H A NT (sambil memadam ejaan sebelum ni yang salah)

kakak:?????

sesi matematik

kakak: eh , 8+3=11 kan eigt plus three equals eleven?? (tapi di buku tercatat eight plus five)

ain: btullaaaaa ain wat!!! cube tengok ni... (sambil tunjukkan bukunye kapeada si kakak)

si kakak tengok balik upenye, btulla si kata2 kakak ni..
kali ni, baru si ain prsan salah dy dan tersengih sengih..haih x nak ngaku plak salah dy..hahahahahah

3 comments:

€LLy said...

nab oo nab *geleng kepala*

eh ain tu adik ko yg same muka ngn ko eh?? hehe comell gle!

meme said...

haha lwk la..grm gile kat ain

nab said...

hahahahah..aah adik ak yg tuuu le..yg pndai sgt tu..ahahahahaha

cubit je mkck tu seha..ak pn germ sbb len..hahah